Inspektor pranë Inspektoriatit të Mbrojtjes dhe Kontrollit të Territorit
Bashkia Elbasan
Afati: 04 Aug 2025
Diploma: Master i Shkencave
Procedura
Detyrat dhe Përgjegjësitë
- Verifikon përmbushjen e detyrimeve ligjore në fushën e planifikimit dhe zhvillimit të territorit;
- Plotëson proces-verbalin e konstatimit dhe relacionin/mendimin sipas llojit të shkeljeve të dispozitave ligjore në fushën e planifikimit dhe zhvillimit të territorit;
- Punon në vijimësi për përditësimin e informacionit mbi situatën ndërtimore si dhe njohjen e detajuar të kësaj situate në shtrirjen gjeografike të territorit që mbulon.
- Zbaton me përpikmëri grafikët dhe planet e punës së miratuar.
- Përgjigjet drejtpërdrejt për zbatimin e ligjshmërisë dhe respektimin e etikës zyrtare dhe korrektesës në marrdhënie me subjektet që i nënshtrohen procedurave të kontrollit dhe inspektimit.
- Përgjigjet drejtpërdrejt për zbatimin e ligjshmerisë, evidentimin dhe plotësimin korrekt të formularëve standart që dokumentojnë ushtrimin e përgjegjësive procedurale të kontrollit dhe inspektimit.
- Ndjek problematikën e paraqitur në shkresat dhe kërkesë-ankesat dhe informon me shkrim për problematikat e dala dhe jep mendim për zgjidhjen e tyre.
- Paraqet relacionin për çdo procedure të mbajtur gjatë inspektimit.
- Kontrollon zbatueshmërinë e lejeve të ndërtimit si specialist i fushës dhe pjesë e grupit të punës në IMT.
- Jep mendimin e tij profesional – teknik në fushën e ndërtimit dhe është pjesë e plan veprimit të IMT-së për ekzekutimin e vendimeve të prishjeve sipas rasteve të nevojshme;
- Kryen çdo detyrë të ngarkuar nga K/Inspektori.
KREU II – Kërkesa të përgjithshme për pranimin
- Të jetë shtetas shqiptar;
- Të ketë zotësi të plotë për të vepruar;
- Të ketë përfunduar arsimin e lartë në fushat e inxhinierisë së ndërtimit, arkitekturës, urbanistikës, konstruksionit, transportit, teknologjisë së materialeve, gjeologjisë, hidrogjeologjisë; niveli minimal i diplomës Master Shkencor;
- Preferohet të ketë eksperiencë pune në fushën e ndërtimit;
- Të ketë aftësi për të zbatuar përgjegjësitë dhe realizimin e objektivave të institucionit;
- Të mos jetë i dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një krimi apo për kryerjen e një kundërvajtjeje penale me dashje;
- Të mos jetë dhënë ndaj tij/saj masa disiplinore e largimit nga puna.
KREU III – Dorëzimi i dokumenteve
Kandidati duhet të dorëzojë me postë apo drejtpërsëdrejti pranë Bashkisë Elbasan, brenda datës 04.08.2025.
- Kërkesë me shkrim drejtuar institucionit të Bashkisë Elbasan;
- Fotokopje e ID (kartë identiteti);
- Jetëshkrim (CV);
- Çertifikatë personale;
- Çertifikatë familjare;
- Një numër kontakti (e-mail) si dhe adresën e plotë të vendbanimit;
- Diplomë dhe listë notash fotokopje;
- Raport mjeko-ligjor për aftësi në punë;
- Referencë me karakteristika specifike nga punëdhënësi i fundit (në rast punësimi të mëparshëm);
- Vërtetim që nuk ka masë disiplinore në fuqi (në rast punësimi të mëparshëm);
- Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor;
- Vërtetim nga Prokuroria e Rrethit Gjyqësor;
- Vërtetim i Gjendjes Gjyqesore (Dëshmi Penaliteti);
- Fotokopje të librezës së punës (nëse ka);
Dokumentacioni i mësipërm të shoqërohet me listë e inventarizuar e dokumentacionit të dorëzuar, e nënshkruar nga kandidati.
Mungesa e njërit prej dokumenteve të mësiperme apo pavlefshmëria e tyre sjell skualifikimin e konkurrentit.
Pas verifikimit paraprak të dokumentacionit, do të shpallet lista e kandidatëve të kualifikuar, në lidhje me dokumentacionin e paraqitur, si dhe data kur do të zhvillohet intervista me gojë.
Kandidatët e skualifikuar do të njoftohen nëpërmjet adresës eletronike për shkaqet e mospualifikimit.
Kreu IV – Mënyra e vlerësimit
- Vlerësimi i dokumentacionit: 40 pikë
- Vlerësimi i intervistës me gojë: 60 pikë
- Në përfundim të proçedurës së vlerësimit, kandidati që merr mbi 70 pikë në total do të shpallet kandidat i kualifikuar për plotësimin e vendit të lirë.